Club van 50

Draag jij Scouting VKG een warm hart toe, maar ben je niet in de gelegenheid om actief te zijn voor onze vereniging? Dan bestaat de mogelijkheid om een financiële bijdrage te leveren.

Voor maar €50,- per jaar kan je lid worden van de Club van 50. Dit geld wordt gebruikt voor investeringen waar alle leden van VKG profijt van hebben en verdwijnt dus niet zomaar in de clubkas. Elk jaar kiest de groepsraad de officiële bestemming van de inkomsten van de Club van 50 voor het komende seizoen. Denk hierbij aan spellen, kampeermaterialen, workshops voor de leiding, etc.

Wat krijg je er persoonlijk voor terug? Naast een eervolle vermelding op de website (wordt binnenkort verwezenlijkt) ontvang je elk seizoen een uitnodiging voor een activiteit. Bovendien ontvang je twee keer per jaar onze Dzjikamalaya en verspreid over het seizoen een link naar de nieuwsbrieven op de site.

Lid worden kan het hele jaar door. Wil je lid worden? Neem dan contact met ons op.

Ook lid worden van de Club van 50?

Neem dan contact met ons op!